OFERTA

Kasa samoobsługowa NCR SelfServ Checkout

NCR SelfServ Checkout

Kasy samoobsługowe NCR SelfServ Checkout to rozwiązanie, które  stosowane jest przez sieci sprzedaży na całym świecie. Technologie samoobsługowe stały się pewnym standardowym i powszechnym kanałem obsługi klienta w handlu detalicznym.

Kasa samoobsługowa  NCR SelfServ Checkout Relase 6 przyśpiesza czas obsługi klienta, co przekłada się na zmniejszenie kolejek i poprawę satysfakcji klientów, a co za tym idzie wpływa na pozytywny wizerunek sklepów. Zastosowanie kas samoobsługowych wpływa również na możliwe zmiany w profilu zatrudnienia w sklepie – według zasady  „from teller to seller”. W takim układzie pracownicy, którzy dotychczas zajmowali się obsługą klienta na tradycyjnej linii kas, mogą skupić swoją uwagę na innych działaniach. Taki rozkład sił może zwiększyć atrakcyjność sklepu i poprawić jakość obsługi klienta.

Dzięki otwartej architekturze NCR SelfServ Checkout, kasa może być w prosty sposób zintegrowana z istniejącymi aplikacjami POS oraz urządzeniami peryferyjnymi poprzez unikatowe rozwiązanie NCR – Transaction Broker.

Kasa samoobsługowa NCR SelfServ Checkout została wyposażona w wagę bezpieczeństwa z „samouczącą się” bazą danych oraz w system monitoringu i powiadomień, gwarantujący najwyższy poziom bezpieczeństwa transakcji.

Kasa samoobsługowa NCR 6 generacji dostępna jest w 3 konfiguracjach:

  • R6C – kasa samoobsługowa z modułem gotówki (możliwość płatności kartą i gotówką)
  • R6N – kasa samoobsługowa z modułem płatności kartą – wersja premium
  • R6LN – kasa samoobsługowa z modułem płatności kartą – wersja standardowa

Elastyczne rozwiązania
• Kompaktowe rozmiary
• Otwory wydające i przyjmujące banknoty i monety umieszczone blisko siebie – wygodny dostęp dla klienta
• Półka przyjmująca monety, umożliwiająca wsypanie kilku monet jednocześnie i automatyczny odbiór
• Rozbudowany system stanowisk odbiorczych, pasów lub półek
• Obsługa w wielu językach
• Wydajny system wykrywania i deaktywacji zabezpieczeń EAS

Obsługa środków płatniczych
• Akceptory i dyspensery monet (z opcją recyclingu) i banknotów (z opcją recyclingu)
• Obsługa wszystkich typów kart płatniczych: EMV, bezkontaktowych

Zobacz prezentację NCR SelfServ Checkout 6

 

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


ul. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Pok 212


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY