OFERTA

WSPARCIE TECHNICZNE, MIĘDZYNARODOWY HOT LINE, PAKIETY SERWISOWE

Oferujemy wsparcie techniczne dla wszystkich naszych projektów. Nasz zespół to wykwalifikowani inżynierowie wsparcia technicznego, managerowie projektów, programiści.

Zakres naszych usług w ramach wsparcia technicznego obejmuje:

– bezpośrednie wsparcie u Klienta – serwis dojazdowy

– serwis poprzez zdalny dostęp do systemu Klienta

– międzynarodowy hot-line w 5 językach (L1, L2, L3)

– serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

– aktualizację oprogramowania

– okresowe przeglądy i konserwacje

– sprzęt zastępczy na czas naprawy

Z wieloma klientami współpracujemy w oparciu o pakiety serwisowe dostosowane do wymagań , jak również charakteru funkcjonowania danego podmiotu. Indywidualnie ustalamy czas reakcji i zakres naszego działania.

Wsparcie techniczne zapewnia ogólnopolska siec oddziałów serwisowych. Działamy na teranie całego kraju, jak również w Czechach i na Słowacji, we Włoszech. Dynamiczny rozwój poparty sukcesami i zaufaniem klientów poszerza tereny naszego działania.

Całodobowy zespół koordynatorów dedykowany jest do przyjmowania, rejestrowania i obsługi zgłoszenie serwisowych. Każde zlecenie otrzymuje swój numer w systemie śledzenia zgłoszeń serwisowych, dzięki czemu szybko i sprawnie kontrolujemy statusy ich realizacji. W ramach działania systemu klient  ma możliwość otrzymywania informacji zwrotnych oraz raportów dotyczących zgłoszeń serwisowych.

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


ul. Stępińska 22/30

00-739 Warszawa


tel: +48 697 698 474

tel: +48 605 821 194

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Żorska 283

44-251 Rybnik


tel: +48 32 423 80 15

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuje się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Informacja o cookies Zamknij informację o cookies
Ta strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Aby dowiedzieć się więcej na temat samych plików, sposobu ich używania oraz polityce prywatności, kliknij w dowiedz się więcej.