Oferujemy wsparcie techniczne dla wszystkich naszych projektów. Nasz zespół to wykwalifikowani inżynierowie wsparcia technicznego, managerowie projektów, programiści.
Zakres naszych usług w ramach wsparcia technicznego obejmuje:
– bezpośrednie wsparcie u Klienta – serwis dojazdowy
– serwis poprzez zdalny dostęp do systemu Klienta
– międzynarodowy hot-line w 5 językach (L1, L2, L3)
– serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
– aktualizację oprogramowania
– okresowe przeglądy i konserwacje
– sprzęt zastępczy na czas naprawy
Z wieloma klientami współpracujemy w oparciu o pakiety serwisowe dostosowane do wymagań , jak również charakteru funkcjonowania danego podmiotu. Indywidualnie ustalamy czas reakcji i zakres naszego działania.
Wsparcie techniczne zapewnia ogólnopolska siec oddziałów serwisowych. Działamy na teranie całego kraju, jak również w Czechach i na Słowacji, we Włoszech. Dynamiczny rozwój poparty sukcesami i zaufaniem klientów poszerza tereny naszego działania.
Całodobowy zespół koordynatorów dedykowany jest do przyjmowania, rejestrowania i obsługi zgłoszenie serwisowych. Każde zlecenie otrzymuje swój numer w systemie śledzenia zgłoszeń serwisowych, dzięki czemu szybko i sprawnie kontrolujemy statusy ich realizacji. W ramach działania systemu klient ma możliwość otrzymywania informacji zwrotnych oraz raportów dotyczących zgłoszeń serwisowych.
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
Jantar Sp. z o.o. – Centrala
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze
warszawa@jantar.pl
al. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok. 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Jantar Sp. z o.o. – Małopolska
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
Jantar Sp. z o.o. – Śląsk
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.
(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
(pon. - pt. 8:00 - 16:00)
tel.: +48 33 82 85 730
tel.: +48 33 82 85 700
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
warszawa@jantar.pl
ul. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.