Aplikacja Jantar Waste Manager przeznaczona jest do zarządzania punktem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Jantar Waste Manager umożliwia prowadzenie rejestracji dostarczanych odpadów oraz wspomaga ich rozliczanie. Szybka realizacja procesów usprawnia obsługę klienta, a dane z różnych stanowisk pozwalają na bieżąco śledzić informacje o przyjmowanych odpadach.
Funkcjonalność:
– panel administracyjny oraz nadawanie uprawnień dla poszczególnych osób pracujących w programie,
– zewidencjonowana baza klientów systemu,
– rejestracja klientów dostarczających odpady,
– definiowanie grup odpadów oraz limitów,
– informacja o bieżących stanach oraz dostępnych limitach,
– ewidencjonowanie w rożnych jednostkach rozliczeniowych
w zależności od rodzaju odpadu,
– automatyczne naliczanie opłat w przypadku przekroczenia limitów,
– wydruk potwierdzeń,
– generowanie raportów dotyczących limitów, przyjętych odpadów itp.
Obszary działania:
Program dedykowany jest dla jednostek samorządu terytorialnego lub firm prywatnych zajmujących się selektywną zbiórką odpadów komunalnych.
Korzyści dla klienta :
-usprawniony proces identyfikacji i obsługi klienta
-bieżący wgląd do ilości oddanych odpadów i zadeklarowanych grup
-informacja o limitach do wykorzystania dla każdego z klientów
-możliwość poboru opłat na miejscu na podstawie informacji z systemu o klientach (osoby fizyczne i przeds.)
-potwierdzenia przyjęcia odpadów wraz z informacjami szczegółowymi
-generowanie niezbędnych informacji dla użytkownika w postaci raportów z możliwością exportu danych
-łatwość obsługi
-przyjazny interfejs użytkownika
Oprogramowanie Jantar Waste Manager jest rozwiązaniem opracowanym przez Dział R&D Jantar – istnieje możliwość modyfikacji pod indywidualne potrzeby klienta.
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
Jantar Sp. z o.o. – Centrala
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze
warszawa@jantar.pl
al. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok. 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Jantar Sp. z o.o. – Małopolska
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
Jantar Sp. z o.o. – Śląsk
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.
(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
(pon. - pt. 8:00 - 16:00)
tel.: +48 33 82 85 730
tel.: +48 33 82 85 700
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
warszawa@jantar.pl
ul. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.