Yourcegid Retail Y2 to system sprzedaży, stworzony głównie z myślą o sklepach typu non-food (branża odzieżowa, dodatki i akcesoria, sprzęt elektroniczny, biżuteria, perfumeria).
Od planowania i zamówień, poprzez dystrybucję, sprzedaż, aż po zaawansowane raportowanie i analizy, umożliwia optymalizację procesów biznesowych i całościowe zarządzanie funkcjonowaniem sieci sklepów. Yourcegid Retail Y2 zapewnia prawidłowy przepływ informacji, monitorowanie działalności poszczególnych sklepów oraz wpływa na szybkość i jakość obsługi Klienta. Pozwala na podejmowanie szybkich decyzji, poprzez dostęp do wszystkich informacji z każdego miejsca i o każdym czasie.
Oprogramowanie Yourcegid Retail Y2 to rozbudowany Back Office oraz przejrzysty i funkcjonalny Front Office, wpływający na jakość i komfort obsługi Klienta. Daje możliwość wyboru struktury zarządzania danymi w zależności od modelu biznesowego Klienta:
>>> ZAMÓW BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ NASZEGO SPECJALISTY>>>
Warto zwrócić uwagę na moduły Clienteling i Omnichannel >>>
Clienteling – nowa relacja między klientem a sprzedawcą
Podczas poszukiwań produktów i zakupów w Internecie, klienci pozostawiają ślady dotyczące ich intencji, życzeń i napotykanych problemów. Twój personel handlowy może zebrać te informacje
i skutecznie je wykorzystać, aby zbudować lepsze i trwalsze relacje z klientami. Yourcegid Retail Y2 zestawiło wszystkie niezbędne informacje w taki sposób, by zapewnić Ci dogłębną wiedzę na temat klienta oraz zaproponować optymalne strategie sprzedaży.
Zbieranie zweryfikowanych danych, poznanie w najdrobniejszych szczegółach zwyczajów zakupowych klientów i ich doświadczeń związanych z zakupami, a także komentarzy publikowanych przez klientów w portalach społecznościowych – to informacje, które są kluczowe dla Twojego sukcesu w zdobywaniu nowych i utrzymaniu obecnych klientów.
Omnichannel – wielokanałowe podejście od sprzedaży
Wdrożenie wielokanałowych usług jest wyzwaniem dla sprzedawców zarówno pod względem modelu biznesowego i modelu wewnętrznej organizacji, jak i integracji kanałów z systemem informatycznym. Z Yourcegid Retail Y2 można w przemyślany sposób wdrożyć wielokanałowe podejście, które będzie zgodne z długofalową strategią marki.
Yourcegid Retail Y2 oferuje funkcjonalności potrzebne do zarządzania wszystkimi kanałami sprzedażowymi, podnosząc poziom obsługi klientów oraz zwiększając sprzedaż.
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
Jantar Sp. z o.o. – Centrala
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze
warszawa@jantar.pl
al. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok. 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Jantar Sp. z o.o. – Małopolska
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
Jantar Sp. z o.o. – Śląsk
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.
(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
(pon. - pt. 8:00 - 16:00)
tel.: +48 33 82 85 730
tel.: +48 33 82 85 700
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
warszawa@jantar.pl
ul. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.