Konsola Kupca firmy Insoft – system zarządzania centralą sieci sklepów w średnich i dużych firmach handlowo-usługowych, które chcą mieć pełna kontrolę nad siecią placówek sprzedaży. Głównymi zaletami programu są: centralne zarządzanie listą towarów oraz centralne zarządzanie listą dostawców.
System zarządzania centralą sieci sklepów:
Wydzielone lub wszystkie towary podlegają centralnemu sterowaniu.
Centrala może:
– zablokować przyjęcie na sklepie w cenie innej, niż zakontraktowana z dostawcą,
– zablokować przyjęcie na sklepie od dostawców innych, niż zakontraktowani,
– narzucić ceny detaliczne,
– zablokować możliwość przyjęcia towaru od kogokolwiek – wycofywanie towaru z oferty,
Wykazy centralne pozwalają na szybkie porównanie aktualnych cen, ilości oraz flag towarów na poszczególnych sklepach.
Centralne zarządzanie listą dostawców:
Kontrahenci są uzgadniani w całej sieci sklepów. Dostawca wprowadzony w centrali zostanie automatycznie rozprowadzony po bazach wszystkich sklepów. Wszystkie sklepy zostaną poinformowane o ustalonym terminie i formie płatności. Kontrahent wprowadzony na dowolnym sklepie, następnego dnia będzie istniał na wszystkich sklepach w sieci.
Centralne zarządzanie kartami stałego klienta:
Centrala posiada możliwość podgladnięcia wszystkich wizyt klienta w sieci bez względu na to, w którym sklepie dokonywał zakupów.
Analizy obrotów z dostawcami i producentami:
Sklepy mogą kupować ten sam towar od różnych dostawców. W centrali można sprawdzić, jak wyglądają obroty z dostawcą lub producentem towaru oraz na jakim są etapie.
Centralne zamówienia i dostawy:
Jeśli centrala sama dostarcza towary do sklepów – może odbierać z nich elektroniczne zamówienia, następnie na ich podstawie generować własne zamówienia do dostawców.
I wiele innych możliwości…
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
Jantar Sp. z o.o. – Centrala
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze
warszawa@jantar.pl
al. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok. 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Jantar Sp. z o.o. – Małopolska
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
Jantar Sp. z o.o. – Śląsk
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.
(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
(pon. - pt. 8:00 - 16:00)
tel.: +48 33 82 85 730
tel.: +48 33 82 85 700
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
warszawa@jantar.pl
ul. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.