OFERTA

Insoft Konsola Kupca

Konsola Kupca firmy Insoft – system zarządzania centralą sieci sklepów w średnich i dużych firmach handlowo-usługowych, które chcą mieć pełna kontrolę nad siecią placówek sprzedaży. Głównymi zaletami programu są: centralne zarządzanie listą towarów oraz centralne zarządzanie listą dostawców.

 

System zarządzania centralą sieci sklepów:
Wydzielone lub wszystkie towary podlegają centralnemu sterowaniu.

Centrala może:
– zablokować przyjęcie na sklepie w cenie innej, niż zakontraktowana z dostawcą,
– zablokować przyjęcie na sklepie od dostawców innych, niż zakontraktowani,
– narzucić ceny detaliczne,
– zablokować możliwość przyjęcia towaru od kogokolwiek – wycofywanie towaru z oferty,

Wykazy centralne pozwalają na szybkie porównanie aktualnych cen, ilości oraz flag towarów na poszczególnych sklepach.

 

Centralne zarządzanie listą dostawców:

Kontrahenci są uzgadniani w całej sieci sklepów. Dostawca wprowadzony w centrali zostanie automatycznie rozprowadzony po bazach wszystkich sklepów. Wszystkie sklepy zostaną poinformowane o ustalonym terminie i formie płatności. Kontrahent wprowadzony na dowolnym sklepie, następnego dnia będzie istniał na wszystkich sklepach w sieci.

 

Centralne zarządzanie kartami stałego klienta:

Centrala posiada możliwość podgladnięcia wszystkich wizyt klienta w sieci bez względu na to, w którym sklepie dokonywał zakupów.

Analizy obrotów z dostawcami i producentami:
Sklepy mogą kupować ten sam towar od różnych dostawców. W centrali można sprawdzić, jak wyglądają obroty z dostawcą lub producentem towaru oraz na jakim są etapie.

 

Centralne zamówienia i dostawy:

Jeśli centrala sama dostarcza towary do sklepów – może odbierać z nich elektroniczne zamówienia, następnie na ich podstawie generować własne zamówienia do dostawców.

I wiele innych możliwości…

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Lok. 208 B


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Informacja o cookies Zamknij informację o cookies
Ta strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Aby dowiedzieć się więcej na temat samych plików, sposobu ich używania oraz polityce prywatności, kliknij w dowiedz się więcej.