Problemy z odpowiednim i skutecznym zabezpieczeniem sieci firmowej mogą narazić przedsiębiorstwo na duże straty finansowe. Złośliwe oprogramowania oraz bezpośrednie ataki hakerów to aktualnie częsty problem nie tylko dużych korporacji, ale także sektora MŚP.
Firmowa sieć składa się z bardzo wielu elementów – urządzeń, aplikacji, systemów. Aby działała ona sprawnie i tym samym wspierała pracę przedsiębiorstwa i podejmowanie trafnych decyzji biznesowych, administrator musi mieć wgląd w funkcjonowanie każdego jej elementu i możliwość reakcji na nieprawidłowości, zanim powstanie problem
Aby być na bieżąco ze wszystkimi wymaganiami potrzebny jest automatyczny monitoring sieci, produktów bezpieczeństwa oraz polityk, działający w czasie rzeczywistym. Musi on również reagować na wszelkie zmiany w systemach oraz regulacjach prawnych dotyczących przedsiębiorstwa. Automatyzacja może dać pracownikom IT widoczność i możliwość szybkiego reagowania na wszelkie incydenty bezpieczeństwa, zanim jeszcze doprowadzą do poważnych strat.
Cyberprzestępcy coraz częściej wybierają małe i średnie firmy, ponieważ stosowane przez nie systemy zabezpieczeń często są niewystarczające, a dodatkowo wśród właścicieli i pracowników tych przedsiębiorstw pokutuje przekonanie, że firmowe dane są całkowicie bezpieczne. Nic bardziej mylnego! Do wycieku danych może dojść w każdej chwili, a stosowane przez firmy wyłącznie podstawowe systemy zabezpieczające, takie jak programy antywirusowe, tradycyjne firewalle lub dedykowane funkcje systemów operacyjnych, nie wystarczą. Problemy firm z utrzymaniem bezpieczeństwa sieci są spowodowane przede wszystkim starszego typu oprogramowaniem, niedostosowanym do aktualnych warunków, źle zaprojektowany kod aplikacji i porzucona własność cyfrowa. W wielu przypadkach do zainfekowania dochodzi przez wymierzone ataki email typu spear-phishing lub zawirusowane załączniki wysyłane do pracowników.
Firmy powinny zatem pamiętać o zaawansowanych systemach bezpieczeństwa, które umożliwią wygodne zarządzanie w zgodzie z wymogami prawnymi. System powinien na bieżąco informować o potencjalnych zagrożeniach, by minimalizować ataki hakerów do minimum.
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
Jantar Sp. z o.o. – Centrala
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze
warszawa@jantar.pl
al. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Lok. 208 B
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Jantar Sp. z o.o. – Małopolska
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
Jantar Sp. z o.o. – Śląsk
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.
(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
(pon. - pt. 8:00 - 16:00)
tel.: +48 33 82 85 730
tel.: +48 33 82 85 700
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
warszawa@jantar.pl
ul. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.