AKTUALNOŚCI

Jak sprostać Wyzwaniom Dyrektywy Omnibus?
19 grudnia 2023

Jak sprostać Wyzwaniom Dyrektywy Omnibus?

Dyrektywy Omnibus stawiają przed nami wyzwanie, ale także otwierają możliwości usprawnienia naszego procesu sprzedażowego. Jak możemy to osiągnąć?
1. 📋 Dokładna Informacja o Cenach: Zgodnie z dyrektywą, precyzyjne informacje o cenach są kluczowe. Optymalizuj swoje systemy informatyczne, aby przechowywać i aktualizować dane cenowe z ostatnich 30 dni w sposób prosty i efektywny.

2. 🏪 Integracja i Automatyzacja: Wdrożenie systemów integrujących dane cenowe oraz automatyzujących proces ich aktualizacji na etykietach lub stronach internetowych pomoże uniknąć błędów i zminimalizować ryzyko niezgodności z przepisami.

3. 🔍 Kontrola Nad Zasobami: Skup się nie tylko na cenach produktów, ale także na usługach. Upewnij się, że oprogramowanie i procedury uwzględniają zarówno ceny produktów, jak i usług, aby spełnić wymagania Dyrektywy Omnibus.

4. 🚚 Szybsza Przecena: Wykorzystaj narzędzia takie jak mobilne drukarki i aplikacje, aby przyspieszyć proces przeceny produktów. Mobilna drukarka Brother RJ-3230blz, połączona po Bluetooth z terminalem mobilnym, umożliwia błyskawiczne drukowanie etykiet cenowych, skracając czas obsługi procesów przeceny i dostaw.

Warto zainwestować w wydajne i wytrzymałe narzędzia, takie jak drukarka mobilna Brother RJ-3230blz, która znacząco ułatwia procesy związane z Dyrektywą Omnibus.

Więcej informacji znajdziesz tutaj

Jeśli potrzebujesz wsparcia w wdrożeniu rozwiązań, które pomogą w dostosowaniu się do kryteriów Dyrektywy Omnibus, skontaktuj się z nami!

drukarka mobilna Brother RJ-3230BL

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Pok. 212


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY