Zarządzanie rozproszonymi zadaniami – sprawdź Work Flow

Work flow, zarządzanie zadaniami rozproszonymi jest Jednym ze sposobów, aby lepiej zarządzać rozproszonymi zadaniami pracowników jest system Work-Flow. System ten jest szczególnie pomocnym rozwiązaniem w obecnym czasie, gdzie praca zdalna stała się dla wielu firm codziennością. Rozwiązanie to integruje rozproszone systemy księgowe z:

  • produkcją,
  • systemem sprzedażowym,
  • raportowaniem,

Pozwala weryfikować stan realizacji zadań i rozliczać pracowników.

Wspólnie z naszym partnerem biznesowym – firmą Intense – chcemy zaproponować nasze wsparcie wraz z gotowym rozwiązaniem work flow, które wesprze procesy i pracę naszych Partnerów i kontrahentów.

W jakim zakresie możemy pomóc?

  • Mobilny obieg zadań – zlecanie, dystrybucja, weryfikacja i rozliczanie dowolnych typów zadań. Np. zadania szczególne jak zlecenie dezynfekcji półek sklepowych, zakup środków ochrony, przeszkolenie pracowników, rebranding okolicznościowy etc.
  • Dekretacja i rozliczanie czasu pracy – Controlling czasu pracy
  • Cyfrowy Obieg dokumentów – Minimalizacja przepływu dokumentów fizycznych i cyfrowa transformacja organizacji. Uruchomienie procesów obiegu, ewidencji i archiwizacji dowolnych dokumentów np. pism przychodzących/wychodzących (obsługa cyfrowych dzienników korespondencji), obieg faktur, wniosków, zamówień, umów, zgłoszeń reklamacyjnych, itp.
  • Cyfryzacja procesów około kadrowych np. cyfrowe wnioski kadrowe (urlopowe, o zapomogę, zmianę danych, zgłoszenie narodzin dziecka, dofinansowanie, Zaświadczenie o wynagrodzeniu, o zatrudnieniu, o zwolnienie, zgłoszenie nieobecności, wniosek o pracę zdalną itp.), dostęp do umów o pracę, wnioski o zwolnienie, L-4, itp.
  • Obszar automatycznych powiadomień/przypomnień/alertów o dowolnych zewidencjonowanych na takich dokumentach terminach np. termin badań pracowniczych, termin umowy, termin przeglądu, termin złożenia wniosku itp.