REALIZACJE

Sephora

Opis sytuacji klienta/kwestie do rozwiązania poprzez wdrożenie

System sprzedaży i zarządzania siecią perfumerii, wsparcie techniczne

Opis rozwiązania

System sprzedaży perfumerii Sephora oparty jest o oprogramowanie WinShop francuskiej firmy Cegid, które umożliwia sprawne działanie i zarządzanie siecią sklepów oraz kompleksową obsługę klientów. Stanowska sprzedażowe wyposażone sa m.in w komputery kasowe IBM SurePOS, drukarki fiskalne, drukarki kuponów promocyjnych, skanery, terminale EFT oraz sprawdzarki cen dla klienta. Jantar świadczy serwis sprzętu i oprogramowania, który zdefiniowany jest poprzez umowę serwisową określającą zakres dostępności usług hot-line, help-desk oraz maintenance. Sprecyzowane czasy reakcji i wypracowany schemat działania pozwala na sprawne funkcjonowanie perfumerii. Jantar obsługuje również sklep internetowy www.sephora.pl w zakresie wsparcia sprzedaży poprzez serwis fiskalny.

 

Korzyści dla klienta

 

  • praca w oparciu o stabilny i funkcjonalny system zarządzania siecią
  • zarządzanie systemem lojalnościowym i promocjami
  • możliwość centralnego zarządzania kopiami elektronicznymi drukarek fiskalnych
  • system fakturowania z centralną bazą klientów
  • bezpieczeństwo działania – wsparcie techniczne realizowane zgodnie z długoletnim kontraktem serwisowym

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Lok. 208 B


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY