Dyskonty, supermarkety czy sklepy internetowe – gdy mówimy o współczesnym handlu detalicznym, najczęściej przychodzą nam na myśl właśnie te placówki lub sposoby dokonywania zakupów. Jednak raport opracowany przez MAM dowodzi, że małe, lokalne sklepy są niezwykle potrzebne, a wciąż niedocenione. 74% badanych Polaków twierdzi, że tacy detaliści są bardzo ważnym elementem lokalnej społeczności i wnoszą oni nieocenioną wartość, która nie odnosi się tylko do spełnienia potrzeby zakupowej.
Klienci kierują się jakością oferowanych produktów, lokalizacją danego miejsca oraz przekrojem dostępnych artykułów. Okazuje się, że lokalne sklepy mają w tych kwestiach sporą przewagę, a konsumenci darzą takich detalistów dużą sympatią. W przeprowadzonym badaniu aż 46% ankietowanych odpowiedziało, że w bliskiej odległości swojego miejsca zamieszkania mają zbyt mało lokalnych sklepów. Tym samym zdanie społeczności przekłada się na zwiększony potencjał tworzenia takich miejsc.
Odpowiadając na potrzeby obecnego rynku nawet mały detalista może stworzyć swój sklep w oparciu o nowoczesną technologię, lecz stale dostosowaną do budżetu prowadzonej działalności. Tak dostosowany sklep sprawi, że doświadczenie konsumenta dokonującego zakupy będzie pozytywne, nie będzie odbiegało od standardu stosowanego w dużych sieciach, a jednocześnie sprawi, że działalność będzie uporządkowana i rejestrowana.
Zarządzanie małym sklepem bazuje na tych samych zasadach, co w przypadku dyskontów czy marketów, dlatego warto zadbać o technologię, która wspomoże cały proces sprzedaży. Mamy bardzo duże doświadczenie w handlu, dlatego nasza firma oferuje pełne spectrum usług zapewniających efektywne funkcjonowanie sklepu.
Systemy zarządzania sprzedażą znacznie ułatwiają pracę oraz monitorują zapotrzebowanie na poszczególne towary, dlatego warto rozważyć wdrożenie najbardziej odpowiedniego z nich. Dostępne w naszej ofercie programy sprzedażowo-magazynowe stanowią nowoczesne oprogramowanie, które zostało stworzone z myślą o firmach poszukujących sprawnych narzędzi do zarządzania sklepem. Jednak podstawowymi narzędziami niezbędnymi dla małego detalisty będzie kasa lub drukarka fiskalna z oprogramowaniem pozwalającym monitorować działanie placówki. Takie narzędzia pozwolą odpowiednio kontrolować gospodarkę magazynową oraz umożliwią sprawną sprzedaż.
Przykładem może być wdrożenie naszej technologii do małego stanowiska sprzedaży w centrum handlowym.
Potencjał małych detalistów jest ogromny, ponieważ popyt na ten typ placówek handlu detalicznego wzrasta. Wraz z odpowiednią technologią efektywne działanie na rynku może przynieść bardzo duże zyski. Zachęcamy do zaopatrzenia sklepu w odpowiednią technologię i rozwiązania, które są dostępne również dla sprzedawców działających na mniejszą skalę.
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
Jantar Sp. z o.o. – Centrala
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze
warszawa@jantar.pl
al. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Lok. 208 B
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Jantar Sp. z o.o. – Małopolska
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
Jantar Sp. z o.o. – Śląsk
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.
(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
(pon. - pt. 8:00 - 16:00)
tel.: +48 33 82 85 730
tel.: +48 33 82 85 700
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
warszawa@jantar.pl
ul. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.