BLOG

Potencjał lokalnych sklepów nie maleje – mali detaliści w dobie technologii
10 sierpnia 2018

Potencjał lokalnych sklepów nie maleje – mali detaliści w dobie technologii

Dyskonty, supermarkety czy sklepy internetowe – gdy mówimy o współczesnym handlu detalicznym, najczęściej przychodzą nam na myśl właśnie te placówki lub sposoby dokonywania zakupów. Jednak raport opracowany przez MAM dowodzi, że małe, lokalne sklepy są niezwykle potrzebne, a wciąż niedocenione. 74% badanych Polaków twierdzi, że tacy detaliści są bardzo ważnym elementem lokalnej społeczności i wnoszą oni nieocenioną wartość, która nie odnosi się tylko do spełnienia potrzeby zakupowej.

Klienci kierują się jakością oferowanych produktów, lokalizacją danego miejsca oraz przekrojem dostępnych artykułów. Okazuje się, że lokalne sklepy mają w tych kwestiach sporą przewagę, a konsumenci darzą takich detalistów dużą sympatią. W przeprowadzonym badaniu aż 46% ankietowanych odpowiedziało, że w bliskiej odległości swojego miejsca zamieszkania mają zbyt mało lokalnych sklepów. Tym samym zdanie społeczności przekłada się na zwiększony potencjał tworzenia takich miejsc.

Odpowiadając na potrzeby obecnego rynku nawet mały detalista może stworzyć swój sklep w oparciu o nowoczesną technologię, lecz stale dostosowaną do budżetu prowadzonej działalności. Tak dostosowany sklep sprawi, że doświadczenie konsumenta dokonującego zakupy będzie pozytywne, nie będzie odbiegało od standardu stosowanego w dużych sieciach, a jednocześnie sprawi, że działalność będzie uporządkowana i rejestrowana.

Zarządzanie małym sklepem bazuje na tych samych zasadach, co w przypadku dyskontów czy marketów, dlatego warto zadbać o technologię, która wspomoże cały proces sprzedaży. Mamy bardzo duże doświadczenie w handlu, dlatego nasza firma oferuje pełne spectrum usług zapewniających efektywne funkcjonowanie sklepu.

Zalety systemów zarządzania

Systemy zarządzania sprzedażą znacznie ułatwiają pracę oraz monitorują zapotrzebowanie na poszczególne towary, dlatego warto rozważyć wdrożenie najbardziej odpowiedniego z nich. Dostępne w naszej ofercie programy sprzedażowo-magazynowe stanowią nowoczesne oprogramowanie, które zostało stworzone z myślą o firmach poszukujących sprawnych narzędzi do zarządzania sklepem. Jednak podstawowymi narzędziami niezbędnymi dla małego detalisty będzie kasa lub drukarka fiskalna z oprogramowaniem pozwalającym monitorować działanie placówki. Takie narzędzia pozwolą odpowiednio kontrolować gospodarkę magazynową oraz umożliwią sprawną sprzedaż.

Przykładem może być wdrożenie naszej technologii do małego stanowiska sprzedaży w centrum handlowym.

Potencjał małych detalistów jest ogromny, ponieważ popyt na ten typ placówek handlu detalicznego wzrasta. Wraz z odpowiednią technologią efektywne działanie na rynku może przynieść bardzo duże zyski. Zachęcamy do zaopatrzenia sklepu w odpowiednią technologię i rozwiązania, które są dostępne również dla sprzedawców działających na mniejszą skalę.

Źródło.

 

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Lok. 208 B


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY