BLOG

Mały przedsiębiorca, wielkie rozwiązanie – innowacyjne podejście do biznesu
23 sierpnia 2018

Prowadzenie małej firmy jest zajęciem angażującym i wymagającym od właściciela firmy znacznego poświęcenia. Każdy przedsiębiorca stara się stanąć na wysokości zadania.  Kompleksowe zarządzanie wiąże się z nieregularnym czasem pracy, licznymi sprawami koniecznymi to załatwienia natychmiastowo oraz mnóstwem dokumentów do wypełnienia. Rozumiemy specyfikę prowadzenia takiej działalności, dlatego oferujemy rozwiązania odpowiadające na potrzeby mniejszego biznesu.

Z ŻYCIA PRZEDSIĘBIORCY

Własny butik z ubraniami vintage, sklep z minimalistycznymi dodatkami codziennego użytku lub atelier z ręcznie wytwarzaną biżuterią?Wszędzie tam sprawdzi się rozwiązanie, które pomoże działać szybciej i wydajniej – komputer mobilny zaprojektowany z myślą o potrzebach małych i średnich firm. Wyglądem przypomina powszechnie używane smartfony – jest kompaktowy i poręczny. Rozwiązanie ułatwia przeprowadzenie inwentaryzacji, posiada szybki i dokładny odczyt kodów kreskowych, a ponadto charakteryzuje się niezwykle intuicyjnym systemem operacyjnym, który umożliwia obsługiwanie sprzętu osobie niemającej dotąd z nim styczności. Godziny otwarcia sklepów są długie, dlatego ważnym aspektem jest żywność baterii, która została zaprojektowana w sposób, który nie wymaga częstego ładowania. Takie narzędzie oprócz wspomagania procesu sprzedaży, może posłużyć do komunikacji między pracownikami. Model zawierający wszystkie te udogodnienia znajduje się w naszej ofercie  i jest nim komputer mobilny TC20 Zebra.

W dobie dzisiejszej technologii małe sklepy nie muszą kojarzyć się już z przestarzałymi rozwiązaniami. Rynek oferuje liczne rozwiązania dostosowane funkcjonalnie, jak i cenowo dla małych i średnich firm. Niewątpliwie ułatwia to pracę, przekłada się na efektywność i sprawne zarządzanie, a tym samym na zyski i oszczędność czasu przedsiębiorcy prowadzącego swoją działalność.

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Lok. 208 B


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY