REALIZACJE

Magneti Marelli – międzynarodowy producent elementów zawieszenia samochodowego

Opis sytuacji klienta/kwestie do rozwiązania poprzez wdrożenie

Kontrola jakości spawów i ich naprawy wykorzystująca technologię  automatycznej identyfikacji przy wsparciu Direct Part Marking (DPM). Klient jest producentem detali, których proces produkcyjny wymaga wykonanie kilkanaście operacji związanych ze spawaniem. Wcześniej błędne spawy były opisywane ręcznie i poprawiane przez pracownika naprawiającego spawy.

 

Opis rozwiązania

W bieżącym rozwiązaniu błędne spawy opisywane są w systemie informatycznym. System blokuje możliwość wykonania kolejnej operacji bez poprawienia błędów po poprzedniej. Detale oznakowane są kodem DPM, czytanie kodów detali oraz kodów braków odbywa się przy pomocy skanerów kodów kreskowych. Wadliwe spawy prezentowane są na 24 calowym panelu operatorskim.

 

Korzyści dla klienta

  • Pełna ewidencja produkcji zgodna z przewodnikami produkcyjnymi.
  • Pełna kontrola detali. Pracownicy są kontrolerami poprzedniej i bieżącej operacji zatem pracownik jest również kontrolerem jakości po poprzedniej operacji.
  • Wyświetlanie operacji na panelu operatorskim
  • Pełne tracebility
  • Raportowanie produkcji
  • Rozliczanie pracowników za wykonaną pracę

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Lok. 208 B


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY