Kolorowy zadruk etykiet jako narzędzie
promocji i sprzedaży

Estetyczne i przykuwające uwagę oznaczenie produktów korzystnie wpływa na jego sprzedaż. Atrakcyjne naklejki wykorzystuje się we wszystkich sektorach handlu.

Etykiety samoprzylepne są uniwersalnym i powszechnym sposobem na identyfikację produktu/towaru praktycznie w każdej branży od kosmetycznej, odzieżowej, po artykuły szybko zbywalne. To zarówno źródło informacji, ale także narzędzie budujące wizerunek i promocję.

Kolorowy zadruk etykiet na roli sprawdza się szczególnie podczas realizacji małych zamówień, kiedy konieczne jest szybkie dostosowanie się do aktualnego zapotrzebowania. Wykonanie nakładów już od 100 sztuk jest szybkie i nie rodzi dodatkowych kosztów, związanych z przygotowaniem polimerów, czy matryc.

Cechy druku cyfrowego:

  • możliwość wykonania niskich nakładów od 100 szt. do kilku tysięcy
  • prostota, szybkość i powtarzalność
  • wysoka jakość druku etykiet samoprzylepnych
  • brak kosztów związanych z przygotowaniem polimerów / matryc
  • możliwość wydruku etykiet na materiałach papierowych i  foliowych
  • wystarczy projekt w pliku PDF, TIFF  1:1

Przeczytaj więcej o kolorowym zadruku etykiet.

Etykiety samoprzylepne mają przekazać odbiorcy przede wszystkim istotne informacje i pełnić funkcję zabezpieczającą zawartość, ale mogą być także wykorzystywane jako nośnik marketingowy. Dzięki kolorowym zadrukom etykiet, dostosowanym do potrzeb klienta i specyfiki produktu, opakowanie nabiera walorów estetycznych. Produkt wyróżnia się na półkach sklepowych, przykuwa uwagę odbiorcy i ułatwia znalezienie towaru zarówno klientom, jak i obsłudze sklepu.

Wszechstronne zastosowanie etykiet jest wykorzystywane zarówno  wśród  dużych  – globalnych  producentów np.  butów czy zabawek do oznaczenia pudełek z konkretnym modelem, czy linią produktów. Kolorowy zadruk etykiet na roli wykorzystują także małe i średnie firmy, zlecające niskie, ale spersonalizowane nakłady. Kolorowy zadruk etykiet na roli cechuje jakość i odporność na warunki atmosferyczne oraz możliwość stworzenia indywidualnych wzorów niskim kosztem, co zachęca firmy z sektora MŚP do skorzystania z tej technologii.