OFERTA

Insoft PC Loyality

PC-Loyalty – jest systemem zarządzającym regułami rabatowymi z dostępem przez WWW.
Umożliwia wprowadzanie do systemu sprzedaży rozbudowanych reguł promocyjnych (rabatowych, kuponowych) opartych na wartości paragonu lub określonych zestawieniach towarów.
System może pracować na bazie danych programu Konsola Kupca lub programu PC-Market. Wprowadzone w systemie reguły są uwzględniane podczas sprzedaży w programach PC-POS 7 i Mini-Market.

Jak to działa?

PC-Loyalty jest aplikacją internetową uruchamianą w środowisku serwera aplikacji Apache Tomcat.
Do systemu można zalogować się za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej.
Interfejs WWW umożliwia zdalny dostęp do systemu dla różnych kategorii użytkowników.

PC-Loyalty umożliwia zdefiniowanie kilku rodzajów reguł:

—Reguły rabatowe:

Rabat od wartości paragonu – określamy wartość paragonu po której przekroczeniu zostanie udzielony określony upust
Rabat od ilości tow. – określamy listę towarów i ich minimalną ilość, przy której sprzedaży udzielany jest na dany towar określony upust
Rabat na najtańsze – określamy grupę towarów z których na najtańsze przy sprzedaży udzielany jest rabat kwotowy zgodnie z parametrami reguły.
Towary + gratis – określamy dwie grupy towarów. Zakup towarów z pierwszej grupy pozwala na zakup towarów
z drugiej grupy w promocyjnej cenie.

Rabat za wielopak – określamy towary przy których zakupie w określonej ilości, klient otrzymuje ustalony rabat kwotowy.

—Reguły kuponowe:

Kupon kwotowy – określamy wartość paragonu po której przekroczeniu zostanie wydrukowany kupon promocyjny o określonej wartości kwotowej, który klient może zrealizować przy kolejnych zakupach w określonym terminie
Kupon procentowy – określamy wartość paragonu po której przekroczeniu zostanie wydrukowany kupon promocyjny o określonej wartości procentowej, który klient może zrealizować przy kolejnych zakupach w określonym terminie

W zależności od rodzaju w regułach możemy skonfigurować:
– nazwę reguły
– parametr decydujący czy reguła działa tylko z określonymi kartami lojalnościowymi czy też w każdej transakcji sprzedaży
– przedział czasowy określający czas ważności reguły
– priorytet reguły
-typ udzielanego upustu (procentowy, kwotowy, cena końcowa)
– grupę towarów których dotyczy reguła
– wartość upustu
-sposób obliczania upustu (całościowo, przyrostowo)
– ilość towarów z określonej grupy, które muszą wystąpić na paragonie aby aktywować regułę
– ilość towarów z określonej grupy które zostaną sprzedane w promocyjnej cenie

PC-Loyalty oprócz definiowania własnych reguł rabatowych umożliwia:
– podgląd listy stałych klientów z przypisanymi kartami lojalnościowymi i ich aktualnym stanem punktowym
– przeglądanie historii transakcji stałych klientów (z zarejestrowanymi kartami) dotyczących punktowego systemu lojalnościowego
– raportowanie transakcji powiązanych z regułami
– zdalny dostęp do informacji o stanie własnego konta dla stałych klientów po uzyskaniu
uprawnień od administratora.

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Lok. 208 B


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Informacja o cookies Zamknij informację o cookies
Ta strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Aby dowiedzieć się więcej na temat samych plików, sposobu ich używania oraz polityce prywatności, kliknij w dowiedz się więcej.