PC-Loyalty – jest systemem zarządzającym regułami rabatowymi z dostępem przez WWW.
Umożliwia wprowadzanie do systemu sprzedaży rozbudowanych reguł promocyjnych (rabatowych, kuponowych) opartych na wartości paragonu lub określonych zestawieniach towarów.
System może pracować na bazie danych programu Konsola Kupca lub programu PC-Market. Wprowadzone w systemie reguły są uwzględniane podczas sprzedaży w programach PC-POS 7 i Mini-Market.
Jak to działa?
PC-Loyalty jest aplikacją internetową uruchamianą w środowisku serwera aplikacji Apache Tomcat.
Do systemu można zalogować się za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej.
Interfejs WWW umożliwia zdalny dostęp do systemu dla różnych kategorii użytkowników.
PC-Loyalty umożliwia zdefiniowanie kilku rodzajów reguł:
—Reguły rabatowe:
Rabat od wartości paragonu – określamy wartość paragonu po której przekroczeniu zostanie udzielony określony upust
Rabat od ilości tow. – określamy listę towarów i ich minimalną ilość, przy której sprzedaży udzielany jest na dany towar określony upust
Rabat na najtańsze – określamy grupę towarów z których na najtańsze przy sprzedaży udzielany jest rabat kwotowy zgodnie z parametrami reguły.
Towary + gratis – określamy dwie grupy towarów. Zakup towarów z pierwszej grupy pozwala na zakup towarów
z drugiej grupy w promocyjnej cenie.
Rabat za wielopak – określamy towary przy których zakupie w określonej ilości, klient otrzymuje ustalony rabat kwotowy.
—Reguły kuponowe:
Kupon kwotowy – określamy wartość paragonu po której przekroczeniu zostanie wydrukowany kupon promocyjny o określonej wartości kwotowej, który klient może zrealizować przy kolejnych zakupach w określonym terminie
Kupon procentowy – określamy wartość paragonu po której przekroczeniu zostanie wydrukowany kupon promocyjny o określonej wartości procentowej, który klient może zrealizować przy kolejnych zakupach w określonym terminie
W zależności od rodzaju w regułach możemy skonfigurować:
– nazwę reguły
– parametr decydujący czy reguła działa tylko z określonymi kartami lojalnościowymi czy też w każdej transakcji sprzedaży
– przedział czasowy określający czas ważności reguły
– priorytet reguły
-typ udzielanego upustu (procentowy, kwotowy, cena końcowa)
– grupę towarów których dotyczy reguła
– wartość upustu
-sposób obliczania upustu (całościowo, przyrostowo)
– ilość towarów z określonej grupy, które muszą wystąpić na paragonie aby aktywować regułę
– ilość towarów z określonej grupy które zostaną sprzedane w promocyjnej cenie
PC-Loyalty oprócz definiowania własnych reguł rabatowych umożliwia:
– podgląd listy stałych klientów z przypisanymi kartami lojalnościowymi i ich aktualnym stanem punktowym
– przeglądanie historii transakcji stałych klientów (z zarejestrowanymi kartami) dotyczących punktowego systemu lojalnościowego
– raportowanie transakcji powiązanych z regułami
– zdalny dostęp do informacji o stanie własnego konta dla stałych klientów po uzyskaniu
uprawnień od administratora.
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
Jantar Sp. z o.o. – Centrala
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze
warszawa@jantar.pl
al. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Lok. 208 B
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Jantar Sp. z o.o. – Małopolska
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
Jantar Sp. z o.o. – Śląsk
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.
(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
(pon. - pt. 8:00 - 16:00)
tel.: +48 33 82 85 730
tel.: +48 33 82 85 700
tel.: +48 33 82 85 757
email: bok@jantar.pl
Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.
jantar@jantar.pl
ul. Piekarska 199
43-300 Bielsko-Biała
tel: +48 33 82 85 700
tel: +48 33 82 85 701
fax: +48 33 82 85 709
warszawa@jantar.pl
ul. Jerozolimskie 200
02-486 Warszawa
Budynek 2, Pok 212
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
krakow@jantar.pl
ul. Dobrego Pasterza 36 B
31-416 Kraków
tel: +48 12 415 69 89
rybnik@jantar.pl
ul. Przemysłowa 3
44-203 Rybnik
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.
Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.