OFERTA

Yourcegid Retail Y2

Yourcegid Retail Y2 to system sprzedaży, stworzony głównie z myślą o sklepach typu non-food (branża odzieżowa, dodatki i akcesoria, sprzęt elektroniczny, biżuteria, perfumeria).

Od planowania i zamówień, poprzez dystrybucję, sprzedaż, aż po zaawansowane raportowanie i analizy, umożliwia optymalizację procesów biznesowych i całościowe zarządzanie funkcjonowaniem sieci sklepów. Yourcegid Retail Y2 zapewnia prawidłowy przepływ informacji, monitorowanie działalności poszczególnych sklepów oraz wpływa na szybkość i jakość obsługi Klienta. Pozwala na podejmowanie szybkich decyzji, poprzez dostęp do wszystkich informacji z każdego miejsca i o każdym czasie.

Yourcegid Retail Y2 odpowiada na potrzeby biznesowe:

  • Merchandising i planowanie budżetu
  • Centralne zarządzanie markami w obrębie jednej sieci
  • Produkcja i  zaopatrzenie
  • Zarządzanie numerami seryjnymi
  • Centralne zarządzanie cennikiem i cenami
  • Optymalizacja zapasów
  • Automatyzacja procesu replenishmentu
  • Prognozowanie zamówień
  • Planowanie i zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Obsługa terminali kasowych
  • Zarządzanie relacjami z Klientem i programami lojalnościowymi
  • Analiza danych i raportowanie

Oprogramowanie Yourcegid Retail Y2 to rozbudowany Back Office oraz przejrzysty i funkcjonalny Front Office, wpływający na jakość i komfort obsługi Klienta. Daje możliwość wyboru struktury zarządzania danymi w zależności od modelu biznesowego Klienta:

  • Autonomiczny sklep
  • Klasyczne rozwiązanie: wymiana danych pomiędzy centralą a sklepami
  • Scentralizowane zarządzanie danymi w czasie rzeczywistym on-line

Moduły oprogramowania Yourcegid Retail Y2:

  • Omnichannel
  • Clienteling & CRM
  • Zatowarowanie i zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zaopatrzeniem i produkcją
  • Zarządzanie stanowiskami sprzedaży
  • Zarządzanie personelem
  • Budżetowanie i prognozy
  • Finanse i Controling
  • Pakiety lokalizacyjne
  • Retail Inteligence

 

oprogramowanie dla handlu

>>> ZAMÓW BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ NASZEGO SPECJALISTY>>>

Warto zwrócić uwagę na moduły Clienteling i Omnichannel >>>

Clienteling – nowa relacja między klientem a sprzedawcą

Podczas poszukiwań produktów i zakupów w Internecie, klienci pozostawiają ślady dotyczące ich intencji, życzeń i napotykanych problemów. Twój personel handlowy może zebrać te informacje
i skutecznie je wykorzystać, aby zbudować lepsze  i trwalsze relacje z klientami. Yourcegid Retail Y2 zestawiło wszystkie niezbędne informacje w taki sposób, by zapewnić Ci dogłębną wiedzę na temat klienta oraz zaproponować optymalne strategie sprzedaży.

Zbieranie zweryfikowanych danych, poznanie w najdrobniejszych szczegółach zwyczajów zakupowych klientów i ich doświadczeń związanych z zakupami, a także komentarzy publikowanych przez klientów w portalach społecznościowych –  to informacje, które są kluczowe dla Twojego sukcesu w zdobywaniu nowych i utrzymaniu obecnych klientów.

Omnichannel – wielokanałowe podejście od sprzedaży 

Wdrożenie wielokanałowych usług jest wyzwaniem dla sprzedawców zarówno pod względem modelu biznesowego i modelu wewnętrznej organizacji, jak i integracji kanałów z systemem informatycznym. Z Yourcegid Retail Y2 można w przemyślany sposób wdrożyć wielokanałowe podejście, które będzie zgodne z długofalową strategią marki.

Yourcegid Retail Y2 oferuje funkcjonalności potrzebne do zarządzania wszystkimi kanałami sprzedażowymi, podnosząc poziom obsługi klientów oraz zwiększając sprzedaż.

 

 

 

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Lok. 208 B


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Informacja o cookies Zamknij informację o cookies
Ta strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Aby dowiedzieć się więcej na temat samych plików, sposobu ich używania oraz polityce prywatności, kliknij w dowiedz się więcej.