REALIZACJE

Aelia – sieć sklepów wolnocłowych

Opis sytuacji klienta/kwestie do rozwiązania poprzez wdrożenie

Wdrożenie systemu zarządzania sprzedażą, integracja z systemem lojalnościowym Miles and More. Umowa serwisowa.

 

Opis rozwiązania

System sprzedaży w sieci Aelia działa w oparciu o oprogramowanie WinShop, które daje możliwość pracy w strefach wolnocłowych. Stanowisko kasowe wyposażone jest w terminalu IBM SurePOS wraz z skonfigurowanymi urządzeniami peryferyjnymi – m.in. drukarka fiskalna, skaner, terminal EFT, drukarka kuponów promocyjnych.
Ważny punktem naszej współpracy była integracja systemy sprzedażowego z programem Miles and More, który umożliwia gromadzenie mil w ramach międzynarodowego programu lojalnościowego. Dodatkowo wdrożyliśmy system multimedialnych sprawdzarek cen, które mogą prezentować treści w różnych językach i walutach.
W ramach projektów międzynarodowych pracujemy nad driverami do wolnocłowych drukarek fiskalnych oraz modułami płatności EFT dla kilku krajów, gdzie działają sklepy wolnocłowe Aelia.
W ramach podpisanej umowy serwisowej wspieramy bieżąca działalność sieci sklepów i dbamy o ciągłość działania systemu sprzedaży – zapewniamy opiekę serwisową dla sklepów w Polsce i Czechach.

 

Korzyści dla klienta

  • praca w oparciu o system sprzedaży dostosowany do potrzeb sklepów wolnocłowych m.in. dopasowywania stawki podatku na podstawie numeru lotu
  • zautomatyzowany odczyt kodów kart pokładowych za pomocą czytnika do odczytu kodów 2-wymiarowych
  • system zintegrowany z programem Miles and More
  • zagwarantowane wsparcie techniczne i czas reakcji serwisu zgodnie z warunkami umowy serwisowej
  • 75

    75 stanowisk sprzedaży

  • 9

    9 lat współpracy

  • 1200

    m2 powierzchnia Aelia Multistore na Lotnisku im. Chopina w Warszawie

Działamy na terenie ośmiu krajów w Europie, wdrażając technologię oraz świadcząc usługi dla nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firm. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz porozmawiać o wdrożeniu w swojej firmie.

Jantar Sp. z o.o. – Centrala

jantar@jantar.pl


ul. Piekarska 199

43-300 Bielsko-Biała


tel: +48 33 82 85 700

tel: +48 33 82 85 701

fax: +48 33 82 85 709

Jantar Sp. z o.o. – Mazowsze

warszawa@jantar.pl


al. Jerozolimskie 200

02-486 Warszawa

Budynek 2, Lok. 208 B


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Jantar Sp. z o.o. – Małopolska

krakow@jantar.pl


ul. Dobrego Pasterza 36 B

31-416 Kraków


tel: +48 12 415 69 89

Jantar Sp. z o.o. – Śląsk

rybnik@jantar.pl


ul. Przemysłowa 3

44-203 Rybnik


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby umówić się na spotkanie w oddziale.

Działamy na terenie całego kraju. Przedstawiciele regionalni są zawsze gotowi na rozmowę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by otrzymać bezpośredni kontakt do najbliższego przedstawiciela regionalnego.

Biuro Obsługi Klienta

(zamówienia etykiet i materiałów eksploatacyjnych)

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Serwis

(pon. - pt. 8:00 - 16:00)

tel.: +48 33 82 85 730

Sekretariat

tel.: +48 33 82 85 700

Kontakt

Obszar działania
Bielsko
Warszawa
Kraków
Rybnik
Przedstawiciele

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel.: +48 33 82 85 757

email: bok@jantar.pl

Pobierz program

Pobierz program umożliwiający naszemu specjaliście pomoc zdalną

POBIERZ

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje ze świata IT dla Twojego sektora.

FORMULARZ KONTAKTOWY